מאמרים

הגבול הדק בין תעשיית הספורט לתעשיית הבידור

תעשיית הבידור ואמצעי התקשורת מסקרים שנים רבות קשרים רומנטיים של ידועני שם עם ספורטאים מצליחנים.
ידוענית אהובה היושבת בין היציעים במגרשי הספורט על מנת לעודד את בן זוגה מוכרת ומפרסמת את קבוצתה של בן זוגה יותר מאלף פרסומות. כך מטשטש עוד יותר הגבול הדק בין תעשיית הבידור ותעשיית הספורט שמנסים להרוויח זה מזה עוד יותר כסף על חשבון הצרכן.
אם בעבר מדורי הספורט בעיתונות דיווחו על חדשות ספורט טהורות דומה שכיום חלק לא מבוטל מהם נדבק במחלת הצהובונים. פרשיות אהבים בין כוכבי ספורט לנשות צמרת בתחום האופנה או הדוגמנות נהפכו לצמד מילים של ממש. וכיום ניתן לומר בוודאות שאם כוכב ספורט בין אם זה יהיה מתחום הכדורגל ובין אם זה יהיה מתחום הטניס או השחייה שלא מצמיד לחיקו דוגמנית ידועה בעלת פרסום הרי שיש ספק בכוכבנותו.


מה יש בזוגיות הזו שכה מושכת רבים וטובים להנות מכתבי הרכילות שבמדורי הספורט.
על מנת לפענח את התופעה המוזרה הזו של זוגיות ספורטאים צעירים עם דוגמניות ושחקניות בעלות פרסום ידרשו עוד כמה שנים של פיקוח ובדיקה אחר הצלחותיהם של מערכות יחסים אלו. אלא שלא מן הנמנע ששלל ספקולציות עומדות על הפרק בבואנו לחקור אחר שורשיה של תופעה זו. רק בדיקה דרך פרסום בגוגל אחר תופעות רבות אלו ברחבי העולם תמחיש עד כמה תופעה זו הולכת ועולה. למודעת זאת, ששני הצדדים מבינים שבעידן של היום שם המשחק הוא דווקא בזירה הציבורית התקשורתית.

המשך מאמר